0546-571546 - toets 1 praktijkdejasmijn@ezorg.nl

Klachtenregeling

​Klachtenprocedure

 

Wij streven ernaar om u goede en verantwoorde zorg te leveren. Als u zich om één of andere reden niet kunt vinden in de behandeling of de werkwijze van één van de medewerkers van onze huisartsenpraktijk, of u hebt een klacht, dan raden wij u aan dit met de betreffende medewerk(st)er te bespreken. Natuurlijk proberen wij te voorkomen dat u klachten hebt over onze huisartsenpraktijk. Mocht dat echter toch het geval zijn, dan stellen wij het op prijs als u ons daarvan op de hoogte brengt.

 
Biedt het gesprek met de huisarts u geen bevredigende oplossing, of bespreekt u de klacht liever niet rechtstreeks met hem/haar, dan  kunt u een officiële klacht indienen bij de landelijke geschillencommissie. De geschillencommissie SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg) voldoet aan de nieuwe klachtwet WKKGZ en is speciaal voor klachten en geschillen in de eerstelijnszorg. Voor meer informatie kunt u ook terecht op de website www.skge.nl.